Neem contact met ons op: 020-6631651

Profiteer van talloze voordelen van ons vastgoedmanagement

Uw vastgoed verdient een rendementsvol beheer. Uitbesteden aan dé professional in Groot Amsterdam is hierbij het credo. Doet u dit bij P.H. Kuijper en Zonen Makelaardij en Vastgoedmanagement B.V.? Dan profiteert u al vanaf dag één van een keur aan voordelen.

Ervaren team
Al vele tientallen jaren heeft het zeer ervaren team vastgoedmanagers van P.H. Kuijper en Zonen Makelaardij en Vastgoedmanagement B.V. kennis en kunde van het professionele beheer van uw Amsterdamse vastgoed.

Actief voor diverse opdrachtgevers
Wij zijn vooral actief voor institutionele beleggers met een grote portefeuille met hoofdzakelijk woningen en, zeer beperkt, bedrijfs- en kantooruimten. Wist u dat wij voor Delta Lloyd Vastgoed en Syntrus Achmea Real Estate & Finance al decennialang een vertrouwde partner zijn? En met evenveel inzet doen wij dit werk ook voor particulieren met een portefeuille vanaf 10 woningen.

Veelzijdig met vastgoedmanagement
Geen facet van vastgoedmanagement of P.H. Kuijper en Zonen Makelaardij en Vastgoedmanagement B.V. staat u ter zijde. Een kleine greep uit de geboden diensten, onder één dak, professioneel, snel, flexibel en loyaal uitgevoerd.

Technische diensten

  • Het opstellen van werkprogramma’s voor onder andere schoonmakers en de daarbij behorende controle.
  • Het in goede staat houden van het onroerend goed zowel bouwkundig als installatietechnisch.
  • De controle op goede uitvoering van de bovengenoemde werkzaamheden en de betaling van de facturen.
  • Het opstellen van (meerjaren)begrotingen en de daarmee gepaard gaande budgetbeheersing.
  • Het verzorgen van een 24 uur storingsdienst.

Administratieve diensten

  • Het verhuren van (woon)ruimte.
  • Huurincasso zowel administratief als ook het daadwerkelijke incasseren.
  • Verzorging huurafrekening.
  • Afhandeling incassozaken.
  • Het verwerken van de bijkomende levering(en) en diensten (servicekosten).
  • Het voeren van overleg met vertegenwoordigers van bewonerscommissies.
  • Verzorging van diverse rapportages.
  • Vastgoedgerelateerde advisering.

Veelzijdig werkterrein
Ons werkterrein in het vastgoedmanagement bestrijkt o.a.:

  • Amsterdam
  • Amstelveen
  • Badhoevedorp
  • Diemen
  • Haarlem
  • Hoofddorp
  • Nieuw-Vennep
  • Uithoorn
  • Vogelenzang
  • Landsmeer

Nader contact
Graag zijn wij bereid om in een persoonlijk onderhoud u vrijblijvend over onze dienstverlening te informeren.

Zelf uit te voeren werken
Uiteraard mogen uw huurders onder bepaalde voorwaarden zelf veranderingen door (laten) voeren aan de woonruimte die zij huren. Bent u benieuwd welke voorwaarden er gelden voor zelf uit te voeren werken? Met al uw vragen hierover bent u van harte welkom.

Spelregels storing melden
Wilt u een niet urgent reparatieverzoek melden? Dan kan dat 24 uur per dag door het digitale formulier in te vullen.

Spoedeisende storingen tijdens kantoortijden
Voor spoedeisende storingen tijdens kantoortijden kunt u contact opnemen met ons kantoor op telefoonnummer 020‑6631651.

Spoedeisende storingen buiten kantoortijden
Voor spoedeisende storingen buiten kantoortijden kunt u bellen met ons storingsnummer 06‑20738273.

Direct spreken met onze opzichters
Wilt u één van onze opzichters persoonlijk spreken? Neemt u dan telefonisch contact op van maandag t/m vrijdag van 08.00 t/m 09.30 uur op telefoonnummer 020‑6631651.

Benieuwd?
Vraag gerust via contact naar de vele mogelijkheden.

Laatste nieuws

Nieuws